wise

MAY 21, 2014

Assalamualaikum

yup. wise. itu je yang aku boleh gambarkan. perempuan ni memang bagi aku sangat bijak. dari segi percakapan dia. cara dia berfikir. aku jadi kagum.

bagi aku, apa je yang dia cakap kena pada batang hidung. kadang-kadang kena batang hidung aku, kadang-kadang kena pada situasi semasa. tertanya-tanya aku cara dia berfikir.

mungkin apa yang dia cakap ni berdasarkan pengalaman dia. kalau ini dari pengalaman dia, ya ampun luasnya pengalaman dia tu. aku respek.

serius. respect!
 
silalah baca blog Fynn Jamal ni. inilah perempuan yang aku kata tadi. bagi aku dia sangat bijak. aku ni mudah terhibur, tapi bila baca blog dia, aku jadi terhibur tapi at the same time aku berfikir dalam-dalam.

* aku selalu usha anak dia. aku ingat nak tunggu Juna besar nanti aku nak kahwin dengan Junalah. itupun kalau Kok Ping terima akulah. haha.

No comments:

Post a Comment