#throwback 3 : one last time

MAY 20, 2014

Assalamualaikum.

one last time as emcee. yeap, yang terakhir untuk diplomalah kalau ada rezeki lain kali time degree nak jadi lagi.

sebelum tu aku pernah cakap kat Farahin, junior cum ex-roomate part 5, yang aku teringin nak jadi emcee untuk kali yang terakhir sebelum aku grad sebab time tu dah lama sangat tak jadi emcee. rindulah konon. lama dah cakap  kat dia. tak ingat bila. tak sangka pulak dia ingat. dan kebetulan  pulak masa hari majlis kenaikan pangkat dan passing out budak junior, takde emcee.

alhamdulillah, rezeki aku dan cita-cita aku yang terakhir untuk diploma pun tercapai.

tapi kali ini lain sikit, sebab biasanya aku berdua. mesti berdua ( i mean ada partnerlah ). aku seorang diri mengacara majlis ni. punyalah gugup + panas terik (rostrum aku menghadap matahari gila!) + tempat emcee berubah + seorang diri + vip bertukar last minit. aku rasa nak nangis pun ada. ayat pertama dah salah. nasib baik vip tak datang lagi time tu. dah kena maki dengan jurulatih. dugaan dugaan.

the rest is history.
terima kasih jugak pada Achik (mamat yang sedang merenyih)


pers taime, masa ni kak syam muda remaja lagi tau!

inilah kak syam masa last time jadi emcee, iSad chuolls































































































































mesti nanti aku rindu suasana ni. macam mana ye masa degree nanti?















No comments:

Post a Comment