#throwback 2 : Shikin's graduation day

MAY 19, 2014

bertemu lagi dalam segmen yang aku cipta untuk memdedikasikan kenangan-kenangan yang telah berlaku sepanjang aku on hiatus dari dunia blog (ececeh, ajet-ajet!)

kali ni, aku nak share pasal Istiadat Konvokesyen yg ke 80 UiTM Alor Gajah yang berlaku baru-baru ni which is my beli beli good gepren grad! woohoo.. tahniah cikin!! aku bangga dengan kau. paling aku bangga bila ada selempang hikmat warna purple terletak atas bahu kau tu. walaupun itu bukan ukuran untuk berjaya, aku tetap bangga dengan kau. dua tahun setengah kau di Melaka, dua tahun aku kenal rapat dengan kau tapi inilah momen paling aku bangga dengan kau.

tapi, aku susun sepuluh jari kaki dan tangan aku ni mintak maap sangat-sangat sebab aku dan geng kita tak dapat sama-sama raikan hari bersejarah dalam hidup kau ni. padahal kitorang pernah janji nak datang. sorry. kau tahu kan masalah kitorang? aku tau kau faham.

tapi aku tau, takde kitorang masa hari grad tu pun takpe kan asal ada wanita besi ni kat sebelah kau.

 









betul tak cikin? kirim salam kat wanita besi yang paling cute ni ye!


*tahniah jugak pada kawan-kawan lain 

No comments:

Post a Comment