SEKIAN LAMA

MAY 12, 2014

"well, what up? first post in 2013! i've been in such a hectic semester four. sangat gila, serabut macam lepas kena taufan Sandy. the worst."

HAHAHA.. Assalamualaikum.
this is my last post which is last year okay. the first and last post for 2013. fuhh cepatnya masa berlalu. sampai tak sedar dah setahun lebih aku tak menulis. time ni part 4 kot and now aku dah habis diploma dah pun.

punyalah lama tak menulis sampaikan email untuk blog ni pun aku dah lupa. last-last ingat jugak. sampai aku buat blog baru kot. tapi biarlah bukan ada orang baca pun. punca menulis balik : blogwalking kat blog Irine Nadia. tiba-tiba rasa nak menulis tu datang balik. terima kasih kak Irine sebab dah jadi inspirasi saya walaupun akak tak sedar kewujudan saya.

so yeah, lepas ni kebanyakan entry aku akan berkisar pasal #throwback sebab aku nak imbas balik apa yang jadi pada aku sepanjang setahun aku tak menulis. in sha Allah kalau sempat semua lah.

okay bye.