REVIEW : Sperma Cinta

MAY 14, 2014

Assalamualaikum.

al kisah tergeraklah hati aku ni nak amik buku cerita SPERMA CINTA nukilan AISA LINGLUNG ni dari almari buku adik aku. actually aku pun ada jugak baca buku-buku dari Lejen Press ni tapi taklah sebanyak yang adik aku punya koleksi. honestly memang buku-buku dari Lejen Press ni bacaannya lebih ringan berbanding buku dari publisher yang lain. and aku ni pulak memang jenis tak kisah nak baca buku apa pun asalkan dapat baca buku.

seriously, buku Sperma Cinta ni memang kelakar abis. bak kata tagline depan buku ni

"LEBIH KELAKAR daripada HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH" - Nazuwan, beautifulnara.com

kekeke.. memang kelakar. tapi kalau korang boleh baca maksud cerita ni lebih dalam itu lebih baik. setiap orang tu ada cara mereka sendiri untuk tafsir apa yang mereka baca. whatever it is, memang kelakar abis!

SPERMA CINTA by AISA LINGLUNG

*gambar ihsan Pak Goo