perasaan yang tak pernah dirasai sebelum ini

MAY 20, 2014

Assalamualaikum.

hehehe. benda ni bukanlah baru lagi berlaku, dah lama dah. actually boleh dimasukkan dalam Projek #throwback aku tu. tapi bila fikir-fikir balik macam tak sesuai je.

okay, merujuk kepada tajuk post kali ini, benda yang berlaku ni adalah benda baru dalam kotak perasaan aku. entahlah mungkin sebab ni pertama kalikan. tu yang rasa lain macam tu sebab sebelum ni tak pernah buat benda ni.

yang pasti, bukan aku seorang je yang gembira tapi orang sekeliling aku jugak rasa gembira. malah, ada yang terlebih excited. aku cerita pada seorang je, tiba-tiba yang lain pun tahu. kata mereka, aku dah maju! haha. maju apa entah.

the whole day that i spent with him is the most clumsy, nerve-wrecking and filled with shy-shy cat. haha. silly me.


haa, rasa macam belon. tiba-tiba, keadaan sekeliling jadi warna-warni. terapung. rasa macam nak terbang. aku terfikir, dia rasa tak apa yang aku rasa ni?



No comments:

Post a Comment