miss her

ollo...

yeeaayy! at last, dapat jugak aku ber'skype' dengan Sarah.. lama gila tak cakap dengan makcik tu. hehe aku rindu kat dia. last sekali jumpa dengan dia masa cuti last sem. da berapa bulan dah tu. selalu cakap kat handphone je. tak pun mesej. tu pun jarang-jarang. hmm, thanks to pencipta skype ni. kerana dia, aku dapat cakap yang Sarah. hehehe sukanya! nanti boleh la cakap dengan Sakina pulak.. hehehe puas betul, lebih dari 2 jam aku cakap dengan dia. happy! :)

No comments:

Post a Comment