la tahzan ya qalbi

ollo...

kenapalah air mata ni nak mengalir? tadi punyalah gembira siap main geletek-geletek lagi. suddenly, rasa nak menangis. mungkin ada benar cakap ibu, jangan terlalu suka nanti akibatnya duka! ni la dia.
 
 ish, pergilah sedih. aku penatlah rasa nak menangis tapi tak keluar air mata.
 ish, pergilah resah. aku penat nak tanggung rasa ni dalam hati.
 ish, pergilah malas. aku nak study, lagi berapa hari je nak final.
 ish, pergilah rindu, kan hari tu baru je jumpa ibu.
 ish, pergilah kenangan silam yang menyekat aku. rasa tak berbaloi memikirkan tentang benda yang dah tak wujud lagi. memang ada walaupun aku nafikan tapi benda dah takda. nak buat macam mana kan?
 ish, keluarlah air mata. kalau betul dengan keluarnya engkau dapat buat aku rasa lega sikit.
 PERGILAH!

sabarlah NurFatin Syamira binti Roslan. sabarlah cahaya. sabarlah yg cantik. sabarlah teman bicara. la tahzan ya qalbi... jangan bersedih wahai hati. ya ALLAH.. bantulah aku! (emotionalnya aku ) :(

No comments:

Post a Comment